Відділ освіти Теребовлянської Районної Державної Адміністрації
48100, м. Теребовля, вул. І. Франка,3,

Психологічна служба

Діяльність психологічної служби системи освіти забезпечує  21 фахівець.

З них:

       3  практичних психологів ЗДО ;

       9 практичних психологів закладів загальної середньої освіти

       2  практичних психологи закладів обласного підпорядкуванн я;

   6 соціальних педагогів , з них 3 фахівці  ЗЗСО та 3 фахівці в закладах обласного підпорядкування ;

       1 методист з психологічної служби РМК.

Концепцією Нової української школи визначено особистісно орієнтоване навчання і виховання, що вимагає психологізації освітнього процесу шляхом підвищення психологічної компетентності всіх його учасників.

Сучасні діти внаслідок складної суспільно-політичної ситуації, інформаційної перенасиченості, великої кількості стресогенних факторів у повсякденному житті потребують психологічного супроводу.  Психологічна служба допомагає педагогічним працівникам, батькам створити гармонійний та комфортний освітній простір.

Важливий напрямок у роботі закладів освіти по створенню психологічного благополуччя – формування безпечного освітнього простору, подолання й недопущення будь-яких проявів насильства в учнівському середовищі. З цією метою у листопаді-грудні щорічно проводиться акція «16 днів проти насильства», яка спрямована на профілактику насильства та булінгу, профілактику торгівлі людьми, врегулювання конфліктів, безпеку дітей в Інтернеті.

Психологічна служба в районі тісно співпрацює з громадськістю, державними організаціями, зі службою у справах дітей, районним центром соціальних служб для сім'ї, дітей та молоді,  відділом ювенальної  превенції Теребовлянського відділу поліції ГУНП в Тернопільській області.  Проводяться спільні заходи щодо профілактики правопорушень, безпритульності та бездоглядності, профілактики вживання наркотичних засобів, алкоголізму, тютюнокуріння.

Основні завдання діяльності психологічної служби системи освіти області  у 2019/2020 навчальному році:

 надання психологічної та соціально-педагогічної допомоги постраждалим внутрішньо переміщеним здобувачам освіти, їхнім батькам та членам родини в адаптації до нових умов проживання і здобуття освіти, дітям і сім'ям учасників АТО;

 забезпечення психологічного і соціально-педагогічного супровіду інклюзивного навчання осіб з особливими освітніми потребами;

  створення безпечного середовища (запобігання насильству в учнівському колективі та домашньому насильству);

 посилювати профілактичну роботу щодо протидії торгівлі людьми;

 підвищувати фахову компетентність педагогічних працівників;

 налагоджувати співпрацю з громадськими організаціями .

Отже, в новому навчальному році практичні психологи та соціальні педагоги  сприятимуть  створенню умов для соціального та інтелектуального розвитку здобувачів освіти, охорони психічного здоров’я і наданню психологічної допомоги всім учасникам освітнього процесу.